درج آگهی رایگان دیوار

در یک سطح روانشناختی، دقیقا چه چیزی باعث می شود که یک نام تجاری را بیش از رقیب انتخاب کنید؟ آنچه که ممکن است به نظر ساده انتخاب باشد، بیشتر به روش های متقاعد کننده ای که توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود، بیشتر است تا مصرف کنندگان به نوعی در مورد یک محصول حساس باشند. درج آگهی رایگان

در تبلیغات، طیف گسترده ای از راه های جلب توجه مخاطبان شما وجود دارد. این تجدید نظر را می توان به رویکردهای عاطفی و منطقی تقسیم کرد. بازاریابان باید بدانند که کدام نوع تجدید نظر در تبلیغات، به نفع مخاطبان هدف، موثر خواهد بود.

در این مقاله، ما 23 درخواست تبلیغی عمده را به همراه نمونه هایی از نحوه استفاده آنها از شرکت های برتر نشان می دهیم.

ما همچنین یک ویدیو در این زمینه برای کمک به شما در درک بهتر آن ایجاد کردیم. برای تماشای فیلم یا رفتن به انتهای پست اینجا را کلیک کنید

مرتبط: استعاره های بصری:

20 آگهی خلاق و آنچه شما می توانید از آنها یاد بگیرند

 
تجدید نظرات عاطفی

جذابیت احساسات مخاطبان شما را می توان از طریق تصاویر قوی، متن تاثیرگذار یا موسیقی قدرتمند بدست آورد. درخواست تجدید نظر عاطفی بیشتر به احساسات و ادراکات بستگی دارد به منطق یا دلیل برای تحریک عمل.

 
درخواست شخصی
23-تبلیغات-تجدید نظر-به-تعامل-و انگیزه-شخصی-درخواست

این آگهی چاپ شده توسط گیلت نه تنها از رسانه های مخلوط برای توجه استفاده می کند (کاغذ شانه ای در یک مجله)، بلکه به نگرانی های شخصی پدران نیز احترام می گذارد. در این آگهی آمده است که تحقیقات نشان می دهد که چقدر پوست و پوست به پوست مربوط می شود برای نوزادان و سوالاتی در مورد چگونگی پایان خمیدگی آنها که می خواهند به اشتراک بگذارند. در حالی که تجدید نظر شخصی به پدران جدید هدایت می شود، کودکان بدون فرزند هنوز پیام کیفیت را درک می کنند.

 
درخواست اجتماعی
23-تبلیغات-تجدید نظر-به-تعامل-و انگیزه-اجتماعی-درخواست-2

مردم توسط آنچه که دیگران در اطرافشان انجام می دهند انگیزه می گیرند. در این آگهی IKEA، یک مرجع روشن به نمایش تلویزیونی غافلگیرکننده محبوب، Game of Thrones وجود دارد. این سال، طراح سر لباس برای نمایش نشان داد چگونه کلاه Jon Snow در واقع ساخته شده از فرش IKEA مقرون به صرفه است. تبلیغات غالبا به نیاز مصرف کنندگان به احساسات بخشی از چیزی یا گنجانده می شود: حتی Game of Thrones تلاش می کند با خرید در IKEA، مانند هر کس دیگری، درآمد داشته باشد.

 
درخواست ترس
23-تبلیغات-تجدید نظر به تعامل و انگیزه-ترس

با استفاده از تصاویری قوی، تبلیغات می توانند بر روی ترس های پنهان ترسیم شوند. برخی از تبلیغات بر ترس شخصی ترسیم می شوند، در حالی که دیگران احساس خستگی می کنند. در این آگهی گرافیکی، ترس از دست دادن چیزی عالی می تواند مردم را به اقدام و کمک به نجات جنگل ها انگیزه دهد

درخواست تجدید نظر

تصویر: https://visme.co/blog/wp-content/uploads/2017/11/23-Advertising-Appeals-to-Engage-and-Motivate-Humor-Appeal.jpg
23-تبلیغات-تجدید نظر به تعامل و انگیزه-طنز-تجدید نظر

طنز میتواند به آنچه که ممکن است در عین حال آگهی عامیانه و مورد انتظار باشد، تسکین یابد. نوع مناسب طنز توجه توجه شما را به جذب آلی از مخاطبان خود جلب خواهد کرد. طنز میتواند خطرناک باشد، بنابراین کسب و کارها باید قبل از تعهد به چیزی که می تواند توجه منفی را در صورت سوء تفاهم وجود داشته باشد، باید خود و مخاطب خود را بداند. ویرجین موبایل همیشه مرزها را با جوک های متهم به جنس مخالف می کشد و این طنز اتوبوس درست است که کوچه های تبلیغاتی خود را درست کرده اند.

 
درخواست تجدید نظر

همه ما می دانیم که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای، بازیگران، بازیگران و مشاهیر که محصولات را فشار می دهند، وما بخش مهمی از محصول نیست، اما اثر هنوز احساس می شود. میلا یس تقریبا با فرآیند دمیدن جیم بم ارتباط زیادی دارد، اما او قویترین تأمین کننده محصول است. متغیرهای اقتصادی زیبا، قوی و باور نکردنی با ویسکی آشنا است، بازیگر مهر و موم خود را بر روی نام تجاری قرار می دهد و قدرت را بدون اینکه در صنعت به عنوان نوعی حرفه ای باشد، اضافه می کند.

مشاهیر، ورزشکاران و تأثیرگذارهای نام بزرگ اغلب برای تأیید محصولات به منظور افزایش محبوبیت استفاده می شوند، گرچه علت ایجاد، هدایت یا دانش صنایع به هیچ وجه (یا کمی) نیست. دنیای آگهی (یا دنیای ورزش) هرگز فراموش نخواهد کرد که جو ناته تأیید جوراب شلواری را، که مسلما از آن استفاده نکرده است.

 
درخواست جنسی

تصویر: https://visme.co/blog/wp-content/uploads/2017/11/23-Advertising-Appeals-to-Engage-and-Motivate-Sexual-Appeal.jpg
23-تبلیغات-تجدید نظر-به-تعامل و انگیزه- درخواست جنسی-

یکی از محبوب ترین تجارب تبلیغاتی این است که جنسیت فروش می کند. مردم از مدل های ی و عکس های "ی" استفاده می کنند که بیننده را هیجان زده می کند. از راز ویکتوریا به Hardees، علامت های تجاری از تجارب جنس نامحدود برای فروش محصولات و خدمات استفاده می کنند.

از آنجا که این اغلب درخواست تجدید نظر در مورد آگهی های تبلیغاتی است، شرکت هایی مانند Hardees با یک کمپین "Food Not Boobs" تغییر کرده اند. مارک هایی مانند کالوین کلین و لوی جینز بر روی یک جنبش مبتنی بر سرسختی بیشتر تمرکز می کنند تا ارزش محصول خود را نشان دهند (که بیشتر از تلاش برای فروش فست فود مورد علاقه بیشتر است).

 
درخواست عاشقانه

یک احساس عاشقانه می تواند مردم را به یک لحظه دلتنگ که باعث احساسات می شود. عاشقانه وما به ارتباط با روابط نیست، بلکه احساس احساس قدرتمند است که الهام بخش و آرمانی است.

این آگهی لئو ممکن است یک روابط عاشقانه را نشان دهد، اما نوستالژی شیرین دو دلدادگی کودکی است که واقعا تماشاگران را به داستان می اندازد و ارزش آنچه که محصولات Lowe ارائه می دهد: ساخت خانه، نه تنها خانه سازی.

مرورگر ما از برچسب ویدیو پشتیبانی نمی کند.
آیا می خواهید آگهی های بصری چشمگیر خود را ایجاد کنید؟

    را انتخاب کنید از ده ها تن از قالب های حرفه ای طراحی شده است
    ایجاد تبلیغات بنر، گرافیک رسانه های اجتماعی و غیره
    هر چیزی را سفارشی کنید تا تصویر و محتوای برند شما مناسب باشد

ثبت نام. رایگان است.

 
درخواست جوانان

مردم اغلب نمی خواهند سنشان را قطع کنند و قطعا نمی خواهند احساس قدیم کنند. در این تجارت Snickers، جوان، احساس پیری، بدبختی و گرسنگی را تجربه می کند. این جذابیت نه تنها این است که جوانان فعال و شاد را حفظ می کنند مخاطبان جوان تر جذابیت را به نوار آب نبات می رسانند، بلکه با نشان دادن کنتراست به مخاطبان قدیمی تر نیز می رسند. Snickers شما را مجددا احساس می کند جوان و پر انرژی با حل نیازهای گرسنگی شما.

یک درخواست تبلیغاتی معمول برای مخاطبان بزرگسالان بزرگ، این است که عکس ها و مدل های برجسته ای را که چندین سال جوانتر از مخاطبان هدف هستند، عکاسی کنید. درخواست تجدید نظر در جوانان در آگهی هایی که داروهایی را برای افراد سالمند، پوشک بزرگسال، راه حل های اختلال نعوظ، سمعک، پروتز، دکمه های تماس اضطراری، مراکز زندگی اجتماعی و سایر محصولات یا خدمات برای افراد مسن ارائه می دهند، جایی که بازیگران انتخاب شده خیلی جوانتر از مخاطبان واقعی


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها